Frakt & Leverans information

När du gör en beställning tar det 1-2 arbetsdagar att behandla den. Våra leveransdagar är måndag till fredag, exklusive helger och helgdagar. Tyvärr är leverans samma dag inte tillgänglig.

När din beställning har behandlats får du ett mejl med en bekräftelse på avsändningen tillsammans med en spårningslänk. Det kan ta upp till 48 timmar innan detta e-postmeddelande kommer fram. Leveransförseningar som orsakas av transportföretaget är utanför vår kontroll.

För att säkerställa en smidig leverans bör du kontrollera din leverans- och faktureringsinformation två gånger innan du betalar. Felaktig eller ofullständig information kan orsaka förseningar på 1-2 arbetsdagar.

De flesta paket levereras till brevlådan eller dörren, men budfirman kan komma att lämna paketet på ett lokalt postkontor om de anser att det är osäkert att lämna paketet på den angivna adressen. För att undvika detta är det bäst att ange en leveransadress där någon kommer att vara tillgänglig för att ta emot paketet, till exempel en arbetsadress eller en bekants adress.

 

LAND

FRAKTBOLAG & LEVERANSTID

SPÅRNINGSLÄNK

Sverige

PostNord 5-12 Arbetsdagar

PostNord Spårning

 

 

Du kommer att få två e-postmeddelanden gällande din beställning: det första e-postmeddelandet bekräftar att din beställning har godkänts och det andra e-postmeddelandet kommer när beställningen har skickats. Det andra mejlet innehåller även ett spårningsnummer som du kan använda för att följa hur det går med ditt paket.

Om du upplever några problem med ditt spårningsnummer eller leveransen ska du ta kontakt med oss. Tänk på att det kan ta 48 timmar innan spårningsinformationen blir tillgänglig. I vissa fall kan det hända att spårningsinformationen inte uppdateras, men du kan vara säker på att du kommer att få din beställning. Om du har några problem efter den beräknade leveranstiden är du välkommen att kontakta oss.

Det är viktigt att se till att du anger rätt leveransadress i kassan. Om du behöver ändra din adress kan du skicka oss ett e-postmeddelande till kontakt@siamstockholm.se så snart som möjligt efter att du har lagt din beställning. Vi gör vårt bästa för att genomföra ändringen, men vi kan inte garantera att det är möjligt. Om det är försent att göra ändringar väntar vi på att se om paketet returneras till oss, och om så är fallet skickar vi det antingen till rätt adress eller ger dig en fullständig återbetalning.

För mer information om returer, se vår returpolicy.